Uddevalla-Byfjorden

---- Varmt välkomna till Uddevalla Byfjordens Rotaryklubbs hemsida. Vi är en aktiv och trivsam klubb med mycket värme och gemenskap. Vi träffas på i vanliga fall fredagar för att få ta del spännande föredrag och njuta av en god lunch.

Är du nyfiken på vad som händer hos oss så kika in på vår Facebooksida, den är alltid uppdaterad med senaste nytt. Man hittar oss på adressen www.facebook.com/rotarybyfjorden

Vi har en hemsida till. Gå till adressen www.uddevalla-byfjordenrotary.se.

Välkommen!

Ukrainainsamling HÄR

Jullunchen i Bäve kyrka 2023

Så har vi då haft vår traditionella jullunch i Bäve kyrka. Våra eminenta klubbmästare med medhjälpare hade ordnat en utmärkt julmåltidvia catering.

Här nedan finns dels en film (kanske litet lång – 33 minuter…) och dels några bilder tagna av klubbfotografen Jan-Inge Berndtson. Väl bekomme och Gud Jul!